Sabtu, 7 Julai 2012

Ulasan pengarang

Assalamualaikum w.b.t.....semoga sihat hendaknya saudara/saudari yang budiman.Alhamdulillah bersyukur saya kehadrat Allah s.w.t,kerana memberi kesihatan yang baik untuk saya membuka blog rumah kecil tiang seribu yang membawa makna yang sangat mendalam.Tujuan saya membina laman blog ini.agar dapat berkongsi segala ilmu yang ada baik dari Malaysia,Indonesia,Thailand,Singapura,Brunei dan seluruh negara.agar kita dapat sama-sama mengenal,berkongsi dan menajamkan lagi pengatahuan ilmu dunia dan ahkirat. Di dalam blog ini saya akan berkongsi sedikit ilmu batin dan perubatan. Insyallah moga dapat dimanfaatkan bersama.Ilmu yang saya ambil ini ada yang datang terus dari guru saya dan ada yang saya ambil dari blog,website dan buku-buku.Semoga apa yang saya paparkan di blog ini dapat dijadikan perkongsian ilmu dan bukan bertujuan untuk saya mencari wang.Saya memang berminat mencari sahabat-sahabat yang mahu berkongsi ilmu di blog saya ini. Mungkin dengan cara ini kita akan dapat mengeratkan silaturahim di antara kita kelak. Mudah-mudahan apa yang kita lakukan mendapat keberkatan dari-Nya. Sekian,ucapan terima kasih tak terhingga saya tujukan kepada saudara/saudari yang berkunjung ke blog saya. Saya sudahi dengan Assalamualaikum w.b.t....

3 ulasan:

  1. assalam mualaikum wr wb. Saudara puji syukur kehadirat ALLAH SWT, serta shalawat dan salam kepada nabi junjungan kita nabi besar Muhammad SAW beserta keluarganya, saya yuswanto ingin berkenalan dengan saudaraku, sudilah kiranya saudara menjalin hubungan silaturrahim dengan saya yang hina lemah bodoh dan miskin ini .Semoga ALLAH SWT memberkahi saudaku .Amin...Email saya :yuswantow@gmail.com

    BalasPadam
  2. Assalam mualaikum wr wb.....saye ingin bersilaturahmi dengan saudare...terutama dengan tok ryzal kelayang..bagi yang berkenan silahkan hub email saye : husainilingga@gmail.com

    BalasPadam
  3. Guru saya ingin belajar /berguru langsung dgn guru apakah perguruan bg raja di jwa tengah atw dimana saya ingin skli mnjadi murid guru agar dpat bimbingan terarah mhon petunjuknya!!....

    BalasPadam